28 april

har suttit hemma hos natalie ikväll o bara chillat vid datorn som vanligt.
sen snackat me isabelle i telen ett tag, för jag hade glömt om de va i morrn ja hade mitt utvecklingssamtal, o de va de!
tur att nån håller koll^^
fan asså, jag skulle kunna ha sovmorgon o åka me 10 bussen... meeen nääääääää då måste ja fara på de där jävla utvecklingsstördasamtalet o fara kvart över 8 ist för att sen sitta 45 minuter på skolan o sega! helt jävla värdelöst.
MEN! i morrn så ska ja precis säga va ja tycker till lärarn, o ja ska tamefan ha en ursäkt! för de va hennes jävla fel att jag fick frånvaro på friluftsdagen! hennes! inte mitt!
sen så går ja ju fan till 4! o har stödmatte sista lektionen men ja ska inte dit själv! o ja ska tamefan säga de me! för ja har inte tänkt sitta i samma jävla rum som nå jävla fjortisar som jag VET snackar skit o satt typ o fnissa åt mej halva förra lektionen! GLÖM ERA FETA DRÖMMAR ATT JA GÅR DIT!

måste även sen köpa en ny moppehjälm o en ny bikiniöverdelxD hahah verkligen 2 olika sakerxD
har ju tyvärr bad på torsda-.- (kommer se ut som en strandad val lr nått-.-)

nu ska ja ta o packa mina grejer som ja ska ha till pappa för ska sova där tills på fredag, först för han ska köra mej till edda för ja inte orkar gå,på torsdag morgon , o sen för att ja ska va me natalie på torsdagkväll o sen ska vi sova hos pappa för de går inga bussar till bure så sent.


(ja o natalie va o prova lite kläder på stan, o ja fastna lite för den hära ^^ kanske till avslutningen? )



hoj


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad bra!

2009-04-29 @ 10:58:05
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad fin klänning!

2009-04-29 @ 14:11:00
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygg klänning! :)

2009-05-01 @ 15:12:16
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0