datafri dag :O

23:00 startade jag datorn för första gången på hela dagen :O
de måste vara ett underverk, jag är typ beroende :O o ja skämtar inte:O :P
men ja kände att jag ska prova, så ja har sett tv istället, bakade me mamma, sovit några timmar osv

snoddas?? va de så dom hette?? jag har noll koll på sånt där:P

haha ja satt o tittade på bröderna lejonhjärta när isse kom hem o han klistrade sej direkt framför tvn på sin vanliga platsxD o sen kom även elliot o skulle kollaxD skum hund de därxD


sen så gick ja o köpte tacochips o typ alla stirrade på mej,bara för att jag va lite risigxD o typ bara hade tights o en lång tröjaxD o jacka dåxD
nåja care på dom..
sen typ efter maten höll ja på somna framför tvn så ja gick o la mej o sov typ hela kvällen ^^

Kommentarer
Postat av: FILIP

Får man smaka eller?:P

2009-04-18 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0