framsteg

ja, jag är jusst nu väldigt stolt över mej själv :)
väldigt stolt!
inatt när jag skulle sova så såg jag en spindel på väggen, o som vissa vet så har jag en grym fobi för spindlar :O asså de är helt jävla sjukt att jag kan vara så jävla rädd för dom:O
typ kände hur jag fick gåshud o typ de gick kalla kårar längst efter ryggraden! jag stod som fastfrusen i golvet och visste inte riktigt vad jag skulle göra, klockan va ju typ halv 6 på morgonen, o jag klarar inte av att döda den aldeles själv :O
så jag fundera på om jag kanske skulle ta o väcka pappa, men de ville jag ju som inte, för då kanske han inte skulle kunna somna om.
sen börja den röra sej o jag fick typ panik (asså jag kan inte äns damsuga upp en spindel:O   ) o sen höll den på trilla ner från väggen o då fick jag ännumer panik för den va ju på väggen vid sängen! o ja vill inte ha den i sängen, då skulle jag aldrig mer vilja sova i den :O
så jag börja kolla mej runt efter nått att döda den me (även fast jag visste att jag inte skulle våga gå i närheten av den)
och jag hittade en tidning, men då va de ju jusst de att jag måste gå fram till den... så jag smög fram väldigt försiktigt o livrädd... o sen vet jag inte riktigt hur jag fick modet till att mosa den me tidningen :O men jag gjorde de  :O ja vart typ helt chockad:O
sen så va de ju bara att jag skulle ta bort tidningen från väggen :S o tänk om den inte va död?! då skulle de ju bli min undergång :O tänk om den skulle flyga på mej o typ aaahhhh!!!! .... okey... min fantasi skenade iväg en aning...:P
men de gick iaf bra o den va död puhh! men jag va helt skakis efter :O
sen la jag mej i sängen för att sova, men jag våga inte sova rätt väg i sängen för de va ju vid huvudänden som den suttit o tänk om de fanns fler:O, o sen tyckte jag att ja såg spindlar överallt så jag fick nog o tog pick o pack ( täcke o kudde... o mobilen ^^) o la mej i vardagsrummet på soffan o sov där från 7 till halv 2 :)

Kommentarer
Postat av: FILIP

Jag är också stolt över dig

2009-04-14 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0