imorrn

imorrn ska ja ju o träffa den där psyktanten... ha! trodde dom ja! ja har bestämt mej! jag ska tamefan inte gå!
jag sa nej o då mena ja nej, ja snacka me min gamla handledare, o hon sa att "man måste ju som själv vilja prata för att de ska bli bättre",
o de är ju sant, ja vill inte snacka men rektorn lyssnar ju inte:O

så nu ska ja visa att de löns inte hur många möten dom bokar in mej på! jag står för de ja vill, om ja vill snacka så har ja natalie! o hon är den ända ja vill snacka me, för hon är den ända som förstår!



haha minns du den här nataliexD

när min brorsa visa mej den härxD o han ba: de här är fan som du o natalie, lika "smarta"

ja ba: viiiisssssssssssst... mutter....xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0