jag säger bara en sak!

herregud!

de ringde nån typ från skolan som rektorn hade sagt att jag skulle träffa, o ja har seriöst aldrig hört nån smöra så mkt i telefonen :O de va fan lite läskigt :O

hon ba jo men jag ser jättemkt fram imot att få träffa dej! o de här som ja jobbar me är så himla bra!:D o man märker skillnad redan på en kvart:D men hörrudu då säger vi så, på onsdag:D o kom i håg, ja ser jättemkt fram imot att få träffa dej:D stå vid receptionen o vänta så ska ja ropa isabeeella :D
ja ba: he  he  okey?

"men hörrudu då säger vi så" vars har ja hör de förut? jo? jävla rektorn! är dom syskon lr?

asså de här va ju nått jag sagt nej till men kråkan (rektorn ) tar ju inte ett nej som ett svar! utan ska tvinga på en en massa skit!

jag längtar inte, ja måste dit på min sovmorgon.-.-   MOG3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0