me stormen kommer........ pollen?

asså ja gick en runda me elliot  o de blåste så in i helvette o typ elliot flög nästan i vägxD han ville vända håll hela tiden o gå tbx in.
sen när ja kom in så gick ja ut på balkongen för att se om ja kunde sitta där o sola för de satt redan folk på altanen-.- så ja ville inte sitta där.
men typ efter ett litet tag så börja de klia i ögonen o ja börja nysa hur mkt som helst:O så jag vart tvungen gå in, o är de typ jobbigt att andas me-.-
äre pollen på G lr?
jag hoppas inte de för ja hatar pollen, är allergisk som sagt....
mamma har kommit me som förslag att jag kan ju fara o ta en spruta mot de.... är hon helt jävla knäpp!!!!???? jag? en spruta?!?!?! skulle inte tro de.
ja.. så knäpp är jag... ja är så jävla tjuig när de gäller sånt där, då går jag hällre o är allergisk än ta sprutanxD


Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: hehe nice ;D

2009-04-19 @ 15:04:19
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0