mulet

somnade vid halv 7 i morse tror jag, efter typ en massa tjafs me stereon som jag bara vill kasta ut genom fönstret^^
haha, o sen blev ja aldrig nöjd me ljudet hellerxD men tillslut gav ja upp o slocknade iaf :P trotts att jag kände mej pigg, typ jusst innan ja skulle somna så börja solen lysa in rakt på mej-.- så typiskt, så de va ju bara att stiga upp o dra ner rullgardinet( som är vitt??!! de ger inget, men ja slapp få solen på mej iaf), sen när ja hade lagt mej igen så kom ja på att jag måste ha fjärren till stereon, så då fick ja stiga upp igen-.- , efter de så mucka stereon igen o ja va tvungen stiga upp igen-.-så när ja va klar o äntligen fick sova så va den typ 7xD
men men,
vaknade vid 11:O totalt chockad:O varför vakna jag då?:O ja har ju bara fått sova 4 timmar... de har ja inte gjort på hela lovet, ja har vänt på dygnet totalt. brukar sova iaf till halv 3 :O men ja hade vaknat av att ja trodde seriöst ja höll på bli sjuk, nös o hade mej,
men efter jag hade varit upp tvärt så gick de typ över, så ja gick o la mej igen o sov till halv 4 :O :P haha.
de va ju ändå skitväder så de gav ju inget att gå upp.

tror ja ska kanske ta o käka nått nu, har inte ätit nått än idag o klockan är snart halv 6, men då sov ja ju typ hela dan oxåxD
fast ja är igentligen inte hungrig :O men ja måste ju äta så inte mamma blir sur på mej-.-

 


godmorgon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0