ow

idag så har jag varit riktigt duktig!
jag va på alla lektioner  i dag:) känner mej så stolt.
sen så for jag hem o käkade tacos som pappa gjort, o de va så jävla starkt så de kändes som att tungan skulle lossna fan, skrynkla ihop sej till ett russin!!!! men blev förbannat mätt iaf.
sen for jag till isabelle o vi gick in till stan o köpte godis på hemköp, o sen gick hem till henne o såg lite film.
fyfan va jag har käkat i dag, jag kunde nästan rulla hemxD
men nu är jag skittrött, har ju försökt börja vända på dygnet, sluta sova när jag kommer hem o sova bara på natten ist, de har varit tufft att försöka hålla sej vaken när jag kommit hem från skolan, men jag får bara hitta på nått att göra så att jag inte tänker på att jag är trött.
så jag ska nog ta o sova nu,

gonatt :)



hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0