påskkärringar

haha de plinga på nyss o de va 2 små påskkärringar :P
haha fan va pinsamt , dom stod ju som bara där, o sa inget
ja ba: ehm jahaa... va fina ni är, hehe..
dom ba: tack
jag, jahaja..
dom: (tystnad)
jag : (tänker) satan jag har inget godis att ge dom :S :O
dom: ehm du kan få godis eller ett påskkort,
ja: jaha.. okey... tack :)


haha när ja sa de till pappa  att de va påskkärringar, han ba: jo ja misstänkte de,
jag: o vi har ju inget godis, lr vi har ju chips?xD
han: haha lr så kunde du gett dom varsin mugg me musli xD hahahha

 
 
       framsida                        baksida

komme ca 6 st påskkärringar hit :P o dom här korten fick jag :P

Kommentarer
Postat av: Filip

Kom några hit med idag,jag låtsades inte ha något godis... vill ju äta upp det själv:P

2009-04-09 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0