rättegången

ja o natalie gick runt på stan o höll på få varsitt nervöst sammanbrott innan vi skulle gå till tingshuset.
va typ hur nervösa som hälst o bara satt som pinnarxD men de gick ju bra, o jag fick sitta me nån skumm gubbe som förklarade för mej vad jag skulle göra , vars ja skulle sitta, att jag inte fick ljuga osv innan jag fick gå in ( en timma senare än dom andra-.-) de va en evig väntan innan jag fick komma in o ja typ flög i taket så fort ja hörde ett ljud :Paja sen vart de paus innan ja skulle in så typ natalie berätta att hon råka kalla nån snubbe där inne för idiot xD
nåja ja gick in där o typ svor den där jävla eden osv .... o den där gubben kalla mej för isabelle?!?!?!?!?!?! vafan ska de vara så jävla svårt att säga isabella?!?!?!?! så de rykte typ från både mina o natalies öronxD när han kalla mej för de.
hahaha o ja typ höjde ögonbrynen åt hans konstiga frågorxD  o typ ja fick höra de ja sagt åt han typ 200 gånger när han drog upp de, o sen fick ja höra de ytterligare 300 gånger från advokaterna-.- man ba : MEN JA!
hahaha sen börja en av advokaternas telefon ringaxD hahaha ja höll på börja skratta o dom som satt där blängde typ ut hanxD
nåja men de gick ju iaf bra, typ oroat mej i onödan:P
även fast de va lite jobbigt att komma ihåg allt som ja skulle berätta, för de va ju som sagt 8 månader sen!
o att alla skulle sitta o lyssna osv.

menmen



här sackar vi drågad unge xD



hoj!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jäklar! Gick det bra då?

2009-04-28 @ 19:22:27
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: leyla

sv: tack dsm!

ååååh jag vill också ha hål i läppen! sjukt snyggt!

2009-04-28 @ 19:38:11
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0