sol<3

va typ skitbra väder i dag :D.. förutom att de blåste, men sånt får man leva me.
vaknade (av väckarn) 06:25 och steg upp bara en stund efter, solen typ lyste rakt in mot mej så de gick ju inte somna om o fåglarna kvittra som fan så ja trodde ja skulle bli galenx)!!! måste verkligen skaffa persienner eftersom solen ligger mot mitt fönster från när den stiger upp till typ mitt på dagen o då blir de typ 40 grader i mitt rum, o ja skämta int :O ja brukar vakna på sommarn av att de är så varmt de går typ inte va där inne :O o jusst nu har jag bara ett vitt rullgardin... o de hjälper ju inte så mkt.
nåja, sen så va ja typ packad o klar ( hahahahaha packad?, asså ja hade packat mina grejer :P, inget annatxD) 07:05 o bussen går 70:30, så jag hade ju mkt tid över, för de tar typ en minut till bussen, så ja stod typ bara o stirra tills ja skulle gåxD
när ja kom till busstation va typ ingen där, ja va först:O, de händer aldrig! jag brukar va den som kommer i sista sekunden xD, o filip va typ smått chockad av att ja va där när han kom ditxD
o vi satt typ o skratta hela vägen i bussen :P
sen på skolan så fick ja veta av min engelska lärare att vi inte har nån engelska i dag, lr nästa torsdag lr torsdan efter de :O
så jag hade kommit dit helt i onödan :O
men så går de när man har så trevliga klasskompisar som berättar för en om man har varit borta :) älskar er<3 NOT!
så jag tog mitt pick o pack o for hem till isabelle o satt där tills gympan började , när hon gick igenom nått till ett prov o sen va vi bara i gymmet.
sen så for vi hem till isabelle o satt o käka bullar på hennes balkong o solade lite innan jag skulle in till stan o klippa mej (äntligen).
märkte att ja va typ röd i fejset o så när jag kom dit xD
sen for ja o isabelle ut o jogga vid älven :O omg! jag?! jogga?!  JEPP :) ja är typ stolt ^^ men de va skitvarmt för solen lyste på hela tiden xD de va jobbigt som fan o ja trodde att ja skulle döxD o fick skitont när jag skulle andasxD ja är så otränad:P^^
nåja, känner mej allmänt hurtig:P får inte sluta nu o bli lat igen... fan villken träningsvärk jag kommer ha imorrn:S :P

Kommentarer
Postat av: FILIP

Jag är nästan fortfarande chockad över att du stod där så tidigt:D, men vi hade det iallafall kul påvägen till skolan:D

2009-04-23 @ 20:51:49
Postat av: issa

haha ja de hade vi :D

2009-04-23 @ 20:55:07
URL: http://isssas.blogg.se/
Postat av: Natalie

HAHAHAAH "älskar er<3 NOT!" klockren!!!

2009-04-26 @ 01:27:45
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0