söndag

jao i morrn kommer de nog komma hit en massa folk-.-
för min låssaspappa fyller år...lr han fyller på månda men han skulle tydligen firas imorrn men fråga mej inte hur mkt han fyller, för ja har ingen jävla aning
sååå ja måste städa som fan nu innan jag ska sova, tråååååååk
jag pallar inte -.-
o de är sista dagen på lovet .... o jag får inte sova ut, helt jävla värdelöst!


de kommer bli en tråkdag  som fan......

nåja, ja får väl se till att inte vara inne lr nått



sen packa väskhelvetet me mina grejer o fara till pappa... asså de är så jävla jobbigt att packa 24/7




o ja har kommit fram till att de blev en hel jävla massa svordommar i de här inläggetxD




Kommentarer
Postat av: Natalie

hans kan stoppa upp nåt i röven :)

2009-04-19 @ 02:45:31
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0