sov

usch , nu har jag ont i magen... åt på frasses me nataliexD ja har fan ätit ovanligt mycket för att vara mej  dom senaste veckorna... så kroppen försöker väl vänja sej antar jag...:S

kom just hem , (är ju som sagt ledig igentligen) och de är 3orna skulle redovisa... sööög... sorry... men de gjorde de...-.-.
och ja hade ju värsta planerna att jag skulle plugga o göra engelska nu när ja kom hem, men ja är så grymt trött, som typ i morse, min första tanke va: de är fan inte mänskligt att stiga upp så här tidigt !
asså jag trodde att jag skulle somna på stolen när jag klädde på mejxD typ såg suddigt... va bara allmänt död... :P

aja satt lite me natalie på skolanxD o va så jävla trött att jag skrattade åt allt o hörde fel på va hon sa hela tidenxD o tror ni inte de smittade av sejxD så de sluta me att båda satt å skrattaxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0