tjo

nu har ju ännu en helg typ sprungit iväg... känns lite tråkigt men.. aja.. en vecka till o sen är de lov, ja längtar :)
ska till pappa i morrn, så ja är där hela veckan om de va nån som ville veta.
ja o natalie ska o käka på burebaren om ett tag, längtar, för ja är skithungrig:P har inte ätit nått än så idag :P
o ja har jätteont i nacken, ja vettefan va ja har gjort ,
 hahahahaha de va en spindel i duschen när ja skulle duschaxD ja typ flög ut därifrån o mamma fick spola bort den :P
inte mitt fel att dom är läskiga ^^

aja
hmm måste väl börja träna oxå..hehe... hur många gånger har ja inte sagt de xD
men nu har ja ju faktiskt skärpt till mej angående skolan, o de är ett stort steg ^^ jag trodde inte jag skulle klara de :P
men de är bättre nu faktiskt :)
så då får jag bara försöka hinna ikapp me alla grejer som ja ligger efter i, men de ska nog gå, hoppas jag :)

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0