uppesittar...natt?

haha sitter uppe sent, som vanligt :P

de typ sticker till ibland i örat o de gör fruktansvärt ont... :S
typ spänner runt huvet, så ja tog 2 alvedoner o hoppas de hjälper lite iaf, de är andra natten i rad nu de är såhär, aja jag slipper de ju på dagen så, ja ska väl va nöjd :P


tänkte bara skicka en hälsning till en viss person ( natalie vet vem)

täänkte ba säga... lol
jag vet hur du tänker
så mkt lögner
haha asså inte för att jag bryr mej,
för jag är jävligt glad över att du gått vidare, o slutar tracka på mej, typ få mej att må lika dåligt,
få mej att känna mej skyldig, till all skit du gör/tänker göra.
uppmärksamhet är de du vill ha, o jag ska aldrig mer ge dej de, för de är du inte värd!
så tro inte att jag är avundsjuk på dej lr hon nu, för nu får nån annan ta all skit...
o vem hon nu än är, tycker jag synd om dej!


hoj:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

VICTOR, KÄNN DIG UTPEKAD BBY :D

2009-04-16 @ 17:31:55
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0