ute själv på natten?

kom just in, har varit ute me buffen en sista gång innan hon skulle sova, jo, ja vet att de är sent, typ snart 2 på natten, men va gör de?



de här me att vara ute o vandra på natten har lixom aldrig varit något jag fruktat för,inte nu, inte förr.
minns när ja va mindre o ingen av mina kompisar hos pappa vågade gå hem när de va mörkt , även fast de vara va typ en lägenhet imellan? så jag fick följa dom, de va många grejer dom va rädda för. tex fulla gubbar osv-.-
haha , men alla är ju som sagt rädd för nått, tex om ja ska gå till pappa från en kompis så ringer, lr skickar mamma en massa sms om att hon inte gillar att jag går ute själv på natten, visst vet jag att de inte är så smart, men va gör man? om ja inte har så mkt annat till val? o då är de ju tur att jag inte är rädd att gå ute själv när de är mörkt, många har sagt till mej att de är inte bra.
visst de har väl hänt nån enstaka gång att man hoppat till när jag gått hem lr att de känns lite skumt, o man kollar bak 24/7 typ :P
o de har hänt att ja träffat nån full typ som börjat prata me mej o såxD men de är ju sånt som händer:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0