spåra på hög nivåXD

inatt så spårade jag o natalie som vanligt :P
typ där vid 7 tiden så brukar vi bli så flummiga att vi orkar typ inte skratta nå merxD
vi låg skavfötters i natalies säng

typ natalie ba:
i am youre father! (imiterade darth vader)
o sen skrattade vi som fan i typ en kvart,
o så ska vi ju spåra så de blev
i am yore mother , sister, goat, o allt möjligtxD

sen ba
natalie: i am youre father horbjörn!
natalie:o horbjörns mamma är en get
jag: en bergsgoatXD
natalie: som para sej me en flodhästxD
jag: men hur kan du då va pappan? :O

o sen skratta vi i typ en halvtimmexD

sen så vände natalie på sej typ 70 gångerxD

o sen slutade hon ( me benen mot min röv)
natalie: åh här va de varmt.
jag: de är min röv -.-xD
natalie: jaha, men den har mäst fett xD
jag: xD

sen när vi låg tysta en stund o hade lagt oss åt varsitt håll  så avbröt jag tystnaden me att fråga:
jag: varför har du din fot på mitt huvud?
natalie:jahaa, va de ditt huvud, jag trodde de va din axelxD

o så skratta vi lite tillxD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0