bajs

satan, jag mår inte bra asså :S
blev FÖR MYCKET att dricka i går, så jag spydde ner typ  rebeccas säng.... förlåt för de.
de sissta jag minns är ett par gula byxor me reflex på, o 2 snubbar som försökte prata me mej o sen att jag spydde, o att rebecca stod en bit bort.
vaknade vid 6 o mådde bajs, så jag gick upp o drack vatten o ringde pappa... men han kunde inte hämta mej så jag fick gå hem... o de blev nog för gungit för efter jag träffat en kille som undrade vars polisstationen va  o han undrade om han kunde köra, ( han va ju fortfarande full) haha o jag fick en kram av han, så han jag kanske gå i 5 min innan jag va tvungen spy , men de va typ bara vatten... men de va typ vägen hem som va jobbigast... vill bara dö!

glöm inte att om du vill så tvättar jag dina sängkläder! de kan ju inte va kul o tvätta dom  själv:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0