dag på stan

tjohoj!
idag va ja på stan o shoppade slut på mina pengar!.. nä ja skojja, men lite köpte jag iaf ^^
en bikininederdel...öhh... haha minne som en guldfisksxD nåra fler grejer blev de ju, äh jag får  kolla sen ^^
vi satt ute på frasses på torget o de va nåra kristna tanter o gubbar som stod o sjöng, så jag trodde ja skulle bli tokig!
haha o mamma bara skrattade åt mej när jag satt där o höll på trilla av stolen för jag va så irriterad på att dom skulle stå just där vi skulle äta-.-xD
o sen kom de fram en tant o skulle ge oss nån broschyr från kyrkan, men jag kollade bort, men mamma fick enxD
o ja sa att varför tog du en för? men hon sa ba att om hon tar en så går dom ju sen, annars ska dom ju stå där o prata hur länge som helst, men hon undrade va hon annars skulle gjort, bett dom dra, för vi ska inte ha nått?
ja ba: jaa!xD
hon: hade du gjort de?
jag: ja?

xD

haha så kan de gå om man stör när ja ska ätaxD
men ja satt o retade min brorsa o sa att han kan ju gå me , o börja gå i kyrkan osv, dom behöver ju säkert dom från den yngre generationenxD ;)
han ba: vah?! ALDRIG!

mohahhahahah:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0