dagen :)

idag va ja på bröllop då som sagt i byske, tur me vädret hade dom oxå kan ja ju passa på att säga.




jag vet att kvaliten på bilden inte va den bästa men bilden är tagen från mobilen :P så klaga inte!:P

sen for jag o issepisse till våran mormor o satt där o sega, sen for jag på bio me rebecca o vi såg baksmällan, helt klart en av dom bästa filmer jag sett! jag lovar den va skitbra! se den!
nu ska jag käka upp allt godis som blev över^^

haha o sen när jag kom hem... gissa va de första va jag lyckades göra?!?!?!?....-.- trampa i hundfanskapets spya lr kiss lr va de nu va, ja typ hoppa runt o skrek uww uww usch blääääää!!! i typ 5 minxD o sen ner i källarn för att duscha av foten!
uww mardrömmar!

på tal om mardrömmar... ja hade värsta skumma drömmen i nattXD de va typ som en skräckfilm, typ att man gick igenom ett spel typ, o i varje rum lr nivå lr va de nu va så dog en person.. o jag hade tydligen spelat de där förut me dom så ja på nått vis visste bara jag vem som skulle dö, o jag visste att jag skulle överleva, eftersom jag visste exakt va jag skulle göra, men ändå va ja livrädd att jag skulle gö nå fel så jag skulle döxD hahaha snacka om skumma drömmarxD
men i natt ska jag drömma om små rosa ponnyhästar:D nä ja skojja^^ okey... jag är lite trött, sorry^^ HAHAHAHAHAH
godnattxD

Kommentarer
Postat av: Rfh

hahahah men fyfan

2009-07-12 @ 00:46:09
URL: http://rfhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0