enbent fågel attackerar!

vaknade klockan 6, 7 o till sisst 9 när jag steg upp :O
sommarjobbstiderna har verkligen vänt på min dygnsrytm.
nåja, såg att de va strålande sol ute så jag gick ut o satt mej o solade en halvtimme.
men plötsligt hörde jag att de prasslade som fan i buskarna 10 meter bakanför mej, så jag vände mej om o fick syn på en katt, o sen en fågel som sprang rakt mot mej hoppandes på ett ben o flaxade som ett tok o de blödde från den. o livrädd som ja blev så flög jag upp ur stolen skrikandesxD o fågeln försvann in i buskarna som va 3 meter ifrån mej, men den kom inte fram nå mer, men katten shasade jag iväg.
vågar typ inte gå ut dit nå mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0