:)

nu är jag iaf i bureå, haha pappa fick skjutsa mej till bussenxD
o när jag väl kom in i den så märkte jag att den va helt folktom:O så jag va helt själv i bussen hela vägen hitxD
sen har ja väl inte gjort så mkt, ätit chips o blivit fet som vanligt, sett tv, pratat lite me camilla ( min låssaspappas barn) som är hemma över helgen innan hon far tbx till göteborg för att fortsätta jobba.
brukar typ inte sitta o prata me henne  nå ofta , asså förut, men  ja , de va ju kul, sen bakade hon kladdkaka^^ haha jag som varit sugen på de över en vecka, men skulle ju inte palla ställa mej o baka självxD så de va ju passande^^

så nu har jag ont i magen av att ja ätit för mktxD
ska väl snart lägga mej o sova... på ett tag... inte riktigt än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0