!

hejhej, de har inte blivi så mkt uppdatering i veckan, men ja har varit grymt slut o på skithumör :P
igår va jag me isabelle på stan nåra timmar, köpte ett linne, så sen vart jag pank!
men haha i dag fick jag lite av min lön så nu är ja rik igen :P mohahaha^^
sen på kvällen hade ja o mamma inget att göra så vi körde ut till burvik o kollade lite, de va ju ett tag sen man bodde där så,
:S usch för att bo i skogen...
men sen for vi o hyrde film, andra dagen i rad typ, o de blev såklart wallanderxD
o jag fick i mej lite godis:P o glass ^^
sååå i dag ... ska jag o rebecca o se harry potter :P
har hört att de ska vara bra, men vi får ju se :)
haha en kompis hörde av sej oxå o undra om jag ville på grillfest.... men skulle inte tro de....!

men nu ska ja gå o duscha o äta lite, de som går ner....




hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0