fyfan

igår hade jag den värsta baksmällan jag nånsin haft! o den höll i sej hela dagen, trodde ärligt att jag skulle dö! mådde illa vid 12 i natt när ja skulle lägga mej me, men nu är de bra tack o lov. nu ska jag inte dricka på ett långt tag kan jag säga! men vill gärna veta vafan som hände i lördas, för efter 11 minns jag ingenting :O

o pappa, du ska fan kunna hålla dej nykter en sån kväll ifall du skulle måsta hämta mej!
för jag va tvungen gå hem!   GÅ!  





aja snart ska jag in till stan ^^ mohahaha o ni får inte veta varför :P känn er mobbade xD
ska bara gå o duscha i gen o försöka få bort spylukten ur håret som vägrar försvinna :S

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: Godmorgon hihi! allt bra med dig då? :*

2009-07-20 @ 12:05:03
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha, Issa jag kan berätta allt som hände när jag träffar dig nästa gång. Vänta bara;) haha

2009-07-22 @ 22:37:27
URL: http://rfhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0