i´m back!

halloj!
nu va de ett tag sen jag skrev nått här, satt o skrev ett blogginlägg från mobilen på jobbet, men när ja skulle spara så försvann allt!!!!! gissa om ja blev fett sur! ja hade ju skrivit hur mkt som helst!! mobiljävel!
men nu har jag internet igen :D happyface!

aja, jag har väl int gjort så mkt annat än va på jobbet o suttit inne o sett tv under dom här dagarna jag inte haft nån dator. asså de har typ varit skitjobbigt, för man inser hur mkt man verkligen saknar den när man inte har nått internet, typ panik!
ha ju vare skitskumt väder, växlande hela tiden mellan kvavt o sol till åska o spöregn , hur drygt som helst.
idag efter jobbet så va ja o rebecca på stan, men jag hittade inget... ovanligt ... nä!
sen skynda ja mej att köra hem till bure innan de börja regna igen, de såg lurt ut!
men ja hann!
imorrn är sissta dagen på HSB! efter 4 veckors sommarjobb ! längtar efter mina pengar! jag är snart pank! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0