klockan är 11 o jag ska lägga mej :O

nu är ju typ klockan 11 o jag tror faktiskt att jag ska lägga mej o läsa en bok, de va så grymt länge sen, o då brukar man ju bli trött, hittade en i går.
har blivit föööör sent dom här veckorna, jag börjar ju ändå 7, o somnar vid 1 lr 2.. inte bra!!
imorrn blir de trorligen att jag far till bureå, för jag har inget att göra i skellefte iaf.
de ska bli... jaaa.... hmm... vet inte riktigt xD men de blir nog bra:P
asså jag vill typ gå på bio, blev grymt sugen, ska se om de går nån i helgen :D

aja nu ska jag lägga mej! godnatt små barn :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot

2009-07-10 @ 12:36:06
Postat av: rebban

hittar du någon bra film, så lovar jag att jag följer:) jag blev också ruggigt sugen

2009-07-10 @ 15:52:02
URL: http://rfhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0