öhh??

ursäkta?! har jag äns sagt att jag INTE fick va me er? NÄ!
o jag bryr mej inte va din mamma tycker, jag gjorde som JAG ville o fattar inte varför du ska tjafsa om de ?
jag va me andra , så är de.
jag vet att jag gjorde de som va bäst för mej, för en gång skull

men jag tycker att de är jävligt omoget att skriva sånt på bloggen, har du nått att säga så kan vi ta de face to face.

blir bara så fruktansvärt irriterad när du får de att låta som att de här är mitt fel?
skitsnack, de blev såhär nu för att jag inte tog upp de när de väl hände, för att jag förstod hur du skulle bli, för jag känner dej för väl. för i slutändan är ju "alltid" de ändå mitt fel o du har inte gjort nått fel, right ;P

o de här är de ända inlägg du får av mej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra, stå på dej

2009-07-08 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0