spårat xD

hahaha kan säga att jag o rebban hade väldigt kul i slutet av dagenxD satt o kollade igenom gamla telefonkataloger o skrattade åt namn som bror-egon o styrbjörn, vi skratta så de kom tårarxD hahahah:P o satt o drog upp alla gustavs ( en som vi jobbar me) namn som han blivit kallad under dom här veckornaxD vi skratta så vi höll på döxD o gurra gick därifrån för jag tror int han tyckte de va så kul xD , sen kom pappa in o bara kollade konstigt på oss o undra om vi sovit lite :P
vi tog även en lite "välförtjänt" sovpaus ^^ på rasten o lite över den me :P
sen så har vi kört me trimmer över "berget" i lekparken ^^ men så börja de ju regna-.- hahhaha så vi fick ta på oss våra grymt "snygga" regnkläder i storlek....väldigt storxD vi såg väldigt vackra ut ^^ :P haha särskillt i mina "coola" solglasögon som jag lånat av ronny xD man skrattar ihjäl sej varje gång jag tar på mej dom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0