tssss^^

haha jag har skämt ut mej(A)
satt ute o sola me bikini o en vanlig bh (ja mena vem bryr sej , ingen ser mej ju här,  o våran närmsta granne har ju flyttat så där är de ju tomt :P
aja så jag pratade me mamma i telen o förklarade om den där läskiga fågeln o hon bara skrattade, o jag sa att den har typ inte kommit ut ur busken än:O så ja hoppa över staketet o ut på gården o skulle just sätta mej i stolen när jag ick syn på den i gen :O den stod inte många meter ifrån mej o stirrade läskigt på mej:S så jag flög upp igen o börja skrika o springa en bit bort, o mamma bara skratta åt mej i telen, o sen vände ja mej om för ja hörde röster XD o då va de typ ett ungt par som va o tittade på huset  ( jah hade redan sett bilen när ja kom ut men trodde de va dom som höll på flytta ut o dom är ju 50+ ) men dom va kanske 25- 30 XD hahahahah så ja började skrattaXD men de är ju lite träd i mellan husen så de va ju inte jättebra insyn men ändå:P sen så gick ja lite sakta o försiktigt mot fågeln som sedan hoppade iväg en bit så jag kunde skynda mej in:P hahaha de är ju ett bra första intryck dom fick av stället om dom nu ska flytta dit xD   en galen typ som springer runt i badkläder o skriker över läskiga fåglar :P

ja kan bara säga ... välkommna hit ;P



men nu måste jag bära upp stolen till altanen så jag måste ut o möta enbenta monstret, önska mej lycka till :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0