avslutningen

steg upp typ vid kvart i 7 o sen vid 8 for ja över till isabelle, vi skulle möta resten av klassen utanför kyrkan kvart över 9, men som vanligt va vi sena-.- xD men bara 5 min den här gången^^.
aja när vi kom fram så hade ja redan fått värsta sortens skavsår, blod  o de sved som fan:S
sen efter vi suttit där inne i kyrkan o lyssnat på dom som skulle sjunga o så, då fick vi tränga oss ut där i från för de stod en massa studenter där ute:P. dom va typ överallt o skrek o sjöng o hade sej ^^
sen så gick vi in till stan o sen hem till isabelle o vilade fötterna o bytte kläder osv, sen gick vi o köpte pizza o godis :P.
nu har ja så fruktansvärt ont i fötterna så ja tror ja dör:SxD mina ballerinaskor ger mej skavsår, o mina andra höga skor ge mej ont under fötterna, o ja glömde mina vanliga skor hos pappa så de va ju inte så jävla smart-.-
aja, va nyss in o kolla på FC om ja hade fått nå mail från min lärare angående mitt betyg i gympa, för ja skulle gö ett prov, o om ja fick G så skulle ja få de på betyget, men om ja inte klara de så skulle ja få IG.... O JA KLARA DE:D vart typ överlycklig :D



aja, de känns typ helt sjukt att vi har sommarlov nu :O
vafan ska man hitta på o göra:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0