bästaste jag

först å främst höll ja o rebecka på döö i dag på jobbet, de va så fruktansvärt varmt ... o i morrn ska de bli ännu varmare... jag kommer dö, men ja ska då ta me vattenflaska !!! brände mej på ryggen oxå! o armarna har blivit brunare :D.
sen så för ja o mötte isabelle o vi stressa in till stan för hon skulle me umebussen, o när de va 20 min kvar kom hon på att hon glömt telefonen hemma! så hon fick springa hem o hämta den.
o jag tog hennes väskor o gick till bussen o sen plocka ja ut pengar till henne till bussen, sen när hon kom tbx så hade hon me sej cykeln ( annars hade hon ju aldrig hunnit), så ja som är så snäll kunde cykla hem den till henne när hon farit, men sen skulle hon springa på ica när de va 5 min kvar, så jag fick hålla kvar bussen åt henne.
 tänk så snäll jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0