diskmedel

har nyss käkat en hamburgare :P gott va de, fast de va bara för ja va ganska hungrig, annars brukar ja inte gilla burebarens hamburgare:S dom brukar smaka järn o typ diskmedel:SxD
sen kom min brorsa hem o började skrika som vanligt... tonåren har verkligen sitigit han åt huvet-.- + att han knappt sovit nått i natt för dom har tydligen varit o lanat....
hade jag samma humör när jag va 14-15 :O?!
aja nyss så hörde jag han o mamma skrika på nedervåningen, sen att han smällde igen dörrn, han va sur över att han fått småpengar ( kronor alltså) ist för sedlar.. snacka om att bli sur för småsaker :O
de är bara att hålla sej undan så ja slipper hamna i nått slagsmål me hanxD
ånej, ja tror han är tillbakaxD

aja såhär ser jag ut i dag :PxD


Kommentarer
Postat av: kissie

taack för kommentaren :) blev jätte glad att du tycker så. skönt med tjejer som har lite vett i huvvet

2009-06-17 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0