halloj

kom just hem , o när ja kollar ut så lyser solen fram genom molnen, de fick mej jusst på bättre humör :)
aja, har varit hos isabelle, o vi har inte gjort så mkt, pappa ringde typ 20 gånger, okey 2.. men nära va de:P
vi har typ bara sett tv.
kom o tänka på en sak när vi satt där under tystnad ( asså nu gäller dehär ju givetvis inte henne) men ja kan typ knappt lita på någon, för de verkar som att de ja berättar alltid kommer på tal oavsett om de är hemligt lr inte i upprörda sammanhang hos den personen, de kan ju vara lite irriterande, så hur ska man veta vem man ska kunna lita på?
i dagsläget så vet jag vilka jag kan lita på,(kanske) faktiskt,  ... jupp.... i dag har jag kommit fram till vad jag skulle kunna säga till vem o vad jag kan säga till folk...
asså ja måste bara säga att jag blir ganska irriterad när jag får ett samtal där ja får höra att en viss person läker ut vissa grejer som jag kan få fan för sen, men ja... nu vet jag att jag ska börja hålla de mesta för mej själv, de är ju bäst o enklast så.
de finns mer grejer jag skulle kunna skriva, men som sagt så måste jag undanhålla vissa saker ifall personen nu läser min blogg!

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0