imorrn =skolavslutning

idag va sissta dagen på skolan, jag har varit lite dålig på uppdatera dom sissta dagarna eftersom ja har haft så mkt att göra till skolan innan dom skulle sätta betygen, hade ju prov i gympa i går, men ja har fortfarande inte fått veta  vad jag fick på provet, Väntar me spänning... not.
idag så fick vi fika o sånt på skolan o de va ju gott, men de ska ändå bli skönt me sommarlov nu, o vila sej från skolan.
aja, jag ska väl bara chilla ikväll, sitta o mysa lite me buffy framför tv:n lr nått, skönt att alla skolsaker är klara så slipper ja tänka på de, fast de är som att jag ändå inte kan pusta ut, för de känns som att de är nått ja har glömt. men skitsamma, nu ska jag vila, de tycker jag att ja gjort me förtjänt av efter den här sissta minuten stressenxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0