lördag

sorry om jag har varit sjukt inaktiv här

iaf, i går så gick ja ner på stan för ja orkade verkligen inte vara hemma-.-, gick till bussen, men den kom aldrig så ja fick gå ner till stan, är ju inte så långt men jag hade gärna sluppit gå när de duggade :S
sen så satt jag på stan o bara hade allmänt tråkigt för ja hatar gå på stan själv, är ju som sagt lite folkskygg o går hällre me nån än att sitta själv då de känns som alla stirrar på en. nåja sen så ringde jag isabelle o hon kom in till stan o så o sen gick vi hem till henne, satt o såg tv o höll på somna så vi gick ut på en promenad i typ 1 ½ timme lr kanske mer för att vi inte skulle somna^^.
sen när vi kom in så såg vi simpson, family guy o sen rocky, sen drog ja mej hemmåt i de risiga o huttriga vädret .
sen somnade jag ganska fort när ja lagt mej för att se lite tv :P
för mkt luft kanske;P
var väl hemma ca halv 1 i natt såå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0