men fan så kvavt

jobbade i dag, vi fick använda trimmerxD haha, o de blev hur varmt o svettigt som helst! ja trodde fan att jag skulle dö i värmenxD
sen drog ja ner på stan för att hitta nå kläder till stadsfesten, men pappa va så seeg så vi kom dit värsta sent, å ja höll på dö åter i gen för att de va så varmt.
o jag hittade en tubtopp,  ( ett linne som jag sökt) men de satt inge bra, o sen fanns de inte rätt storlek heller! jävla bajs! så de är bara o söka vidare, kommer fan aldrig hitta nått-.- måste iaf fara ner igen i morrn o fortsätta söka... återigen i värmen.
har även vari me pappa på sibylla, så jag är fetmättxD
jusstja! träffade anna på stan oxå :) trevligt, de va så länge sen ja pratade me henne sisst :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0