mitt fel

jag har nog mej själv o skylla till de mesta som gott snett i mitt liv, är man för snäll mot andra o alltid sätter sej själv i SISSTA hand då är de lätt hänt att man sitter kvar där ensam i slutet, jag gillar faktiskt de här "sköt dej själv o skit i andra" dom som verkligen kan säga ifrån till andra o inte sätta sej själv i sissta hand dom avundas jag nå så jävulst.
fatta så mkt bättre ja skulle mått om jag brydde mej om va jag tycker o inte bara lyssnar va alla andra säger.
så mkt skit jag har fått även fast jag gjort allt jag kunnat för att hålla alla glada o nöjda,ställa upp för allt o alla, o även se efter vissa så att dom inte hamnar i trubbel... de är nästan så att jag blir lite ledsen o besviken på vissa runt omkring. o när dom är vana att alltid ha rätt, så blir jag ändå fälld när de är jag som har rätt. o jag hatar att vara ovän me folk så jag lägger mej ändå ganska fort... de är nog en ganska dålig egenskap jag har på ett sett, iaf för mej själv, att jag låter dom köra över mej.
jag va me om en gång att en kompis ringde mej o undrade hur de gått, ( de va en grej som hänt o ja va lessen på morgonen när ja kom till skolan , även fast ja lyckades dölja de rätt bra, men inte för henne) hur jag mådde osv, o jag blev så förvånad ! att någon brydde sej om mej, att jag kunde typ inte sluta le, jag kan ju säga att jag mådde bra resten av dagen. visst att de låter lite, o så, men de betydde så oerhört mycket! sånna små saker kan verkligen få en att känna sej lite värdefull iaf :)

tack till dej <3

Kommentarer
Postat av: -ELINA-

hej, fin blogg! Besök gärna min:)

2009-06-28 @ 15:43:48
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0