omöjligt!? kan de verkligen va så?!... maby...

är de så att de omöjliga kan ha hänt:O?!
jag har funderat mkt, o länge, de har hänt mkt redan i år.. för mkt för mej som speciellt hatar förändringar... jag är lite speciell när de gäller sånt för jag vill helst ha allt som de alltid varit.
men vissa förändringar kan ja nog säga har fått mej att slå upp ögonen o märka att de finns annat me, att bryta de liv ja levt kan man nog  säga, visst de har varit mkt dåligt i år me, men de är inte för än nu jag kanske börjat inse att de finns nått gott efter allt dåligt... lr aa kanske inte direkt gott... men.. aa ... nästan, de beror på hur man ser de, men de har nog fått mej att växa lite som person.
jag har fått märka att jag inte är som jag trodde att jag var... om ni fattar...? typ en annan sida av mej själv, kanske den rätta?
vissa saker har fallit på plats, o typ get mej en `ahaaa´ upplevelse, att jag föräns nu insett att vissa runtomkring mej haft rätt när de gäller vissa saker, jag har säkert sagt de förut me.. men den här gången menar jag de.
o att nu fick jag kanske även en liten knuff på traven att ändra mej o inse allt detta o se de på ett annat sett o inte hänga upp mej i problemen.


oj hehe nu blev de ett lite djupt inlägg lr va man nu ska kalla de, men ja kände att jag behövde skriva av mej, o de va ju ett tag sen ja skrev om hur mitt liv är o hur jag känner jusst nu. så ja tänkte att ja kunde bjuda på de :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack :D

2009-06-27 @ 11:11:11
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0