ostkanter?

fyfan va illa jag började må efter den där hamburgaren:S är nog mina oregelbundna måltider som spökar som vanligt...
aja hjälpte även mamma att måla lite till, men sen kom de en massa myggor o jag blev typ skitirriterad på dom så ja gick in efter bara en liten stund ^^
sen så har jag även lyckas få internet i mobilen så ja kan blogga därifrån oxå ^^ haha, men jävla cpmsn gick inte få dit, så jag måste nog avregistrera mej från de för dom drar ju en jävla masa pengar av mej varje månad o har gjort flera månader i rad:S
aja, i morrn ska jag o pappa till körskolan, o sen i helgen kommer natalie o ska sova hos mej från lörda till söndag :)
sen nån dag nästa vecka tror jag att ja ska fara till min mormor  ( för hon har en symaskin, o ja är ju skillad på sy.... lr så INTE! ) o ja ska sy om mina jeans, ojoj ja undrar hur fan de kommer gå, har iaf nåra par som måste sys om.

haha o mamma hade köpt nå konstiga, ja som hon sa, ostkrokar... men de va mer som ostkanter? lr nått




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0