puh

har suttit o kämpat så in i helvette me att fixa en ny header, kanske inte blev så fin, men de va en bra början, ja får fixa till den sen.
jag har suttit ute på bakongen sen 7 nu, o nu börjar de bli svalt o skönt, men ja ska nog ta o bege mej in mot sängen.
ska ju faktiskt upp o jobba i morrn. o sen ner på stan o kolla kläder, mamma satt in lite pengar så ja kunde köpa en ny tröja, lr linne... aja...
ja hade tänkt kunna få somna innan 1 i natt iaf så jag inte blir så sjukt trött så jag knappt orkar me mej själv ^^ de vore ju lite tragiskt :P för så va de typ i går xD o de va jobbigtxD

AAAHHHHH! MYGGJÄVLAR!!!! NÄ NU MÅSTE JAG GÅ IN INNAN DOM KÄKAR UPP MEJ!

HOJ PÅ ER SMÅ BARN!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, fick ditt sms tidigare men jag hade inga pengar, jag vet inte om jag ska dit, kanske är där utanför men jag tror inte att jag ska gå in något... ska du? =)

2009-07-01 @ 15:33:48
URL: http://emeliiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0