regn o åter regn-.-

de här är ett sånt typiskt skellefteväder, bara grått dimmigt o regnigt-.-
nu vill jag ha sol! har fan börjat flagna, ja blir blek i gen!!!... lr okey ja är ju de nu oxå men ja blir blekare!

idag så gick ja till isabelle i spöregnet , vi såg tillbaka till aidensfield (stavning?! ) som vanligtxD
o sen gick vi på hemköp o köpte nå grejer, asså seriöst ja har ett förjävla sockersug så de är fan sjukt! ja drömmer tillomed om godis!xD de spårar!!:P
men ja har fan lyckas hålla mej ganska bra :P

nu ska ja bara försöka hålla humöret uppe åxå, men de är ju inte så jävla lätt när de är sånt här skitväder, sitter typ bara o ser tv o tvinnar håret mellan fingrarna... ja jag har tyvärr börjat om me de, gjorde de alltid när jag va mindre, så håret är typ helt risigt nu xD

o jusstja! om de är nån som skickat sms till mej o jag inte har svarat så är de därför jag hade slut gratis sms o slut pengar! men nu har ja fyllt på så nu kommer jag att kunna svara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0