sissta inlägget från bureå på ett tag

ska ju snart till pappa igen då, jobbar ju 3 veckor till, hoppas de går fort ! för jag vill har sommarlov o vill ju hinna slappa hela dagarna me.
jaa.. sen så äre ju stadsfesten  om några dagar, vet inte när den börjar, onsdag lr torsdag, håller inte så stor koll ^^
får ju se om ja ska dit 2 dagar kanske, varav en kväll typ, vet inte om ja orkar mer, lr om ja har nån att gå me, de brukar inte se så ljust ut när de gäller att hitta nån som ska dit, brukar annars bara gå själv, iaf på kvällen, hehe ja som sagt så brukar jag planera att va me folk, men sen blir de inte riktigt som de brukar va tänkt tyvärr... så jag är ganska less på att de alltid blir fel varje år, såå jaaa.... vi får ju helt enkelt se.
usch va jobbigt de kändes me att fortsätta jobba:S inte pepp.
menmen, pengar måste man ju ha iaf...


ska väl packa ihop lite grejer nu , vänta på mamma som skulle komma hem me lite mat, har ju som sagt varit själv hemma från fredag till lördag o sen kom min brorsa....-.-
så jag har levt på nudlar^^ o pizza som ja beställde i går :P



så sen beger ja mej mot staan!

hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0