sol i morrn?

om de är sol i morrn ska jag fan ligga ute o sola hela dagen ^^ är ju fan vitare än vitastxD
visst de va ju bra i dag me, men jag kunde ju inte sola eftersom att ja skulle ju till stan.
hoppashoppashoppas!!!!
sen så ska jag väl bara vara hemma o tråka.
på lördag så ska ja sola igen ^^ om de är bra väder då-.- :P o sen ska jag på marknaden me natalie :) o sen ska hon sova hos mej :D o vi ska ha kuul! för de va typ evigheter sen jag träffade henne, okey de va en vecka sen.. men de känns som mer.. nä några dagar mer är de nog...10 dagar!!!!omg de är mkt!
vi kanske ska ner på stan o kolla lite, vem vet ^^ :) vi får se! men kul är ju ett måste! o vi får ta många bilder :)

asså jusst nu har jag fan så jävla tråkigt att jag tror ja dör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0