sola hela dagen:D lr iaf nån timme^^

gick ut vid 11 o solade, o har solat lite av o till i dag för de kom moln o störde:S
iaf, när ja vaknade va de 29 grader inne o 52 i solen, så ja trodde ja skulle dö, har väl varit 33 i skuggan o nu är de 23 ute o 28 inne, varmt varmt.
lite brunare har jag väl blivit får jag hoppas ^^

här kommer några bilder:

som sagt så va de ju grymt varmt så jag tog mina grejer (täcke kudde filt osv) o la mej i mammas rum eftersom de bara va jag hemma o de va svalare där inne o man kunde dra för fönstrerna.


haha lite skillnad^^ armen är mkt brunare än benet XD

min lunch




haha man måste lägga vattenflaskan i frysen xD

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härligt å sola :)

2009-06-27 @ 21:16:55
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0