praktik

hemma!
va på praktiken i 2 timmar o de va nog sissta gången iaf, men ja slapp va själv iaf, ja o erika  snittade blommor i de gick ju som de gick-.-
sa till henne att de va ju konstigt att ja inte cuttat mej i tummen i dag :O de brukar ja ju alltid lyckas göra när ja står o fundera på nått annat lr bara för ja har lite otur lr är för våldsam när ja ska snitta:P hahahaha
hon ba: jo men visst va de du som brukar cutta dej så djupt ?
jag: haha jo :P
hon: de skulle ja inte klara,de rann ju bara en massa blod,jag skulle typ svimma:P
jag: hehe men ja tycker inte att de gör direkt ont, de kanske svider efter ett tag men.. :P  (tycker bara de är irriterande att ja alltid ska lyckas skära mej i tummen typ varje gång)

1 minut senare ...

stod o snittade o ...nog va de troligt, ja cutta mej i tummen-.-

o ja som man ser så far de alltid igenom dom jävla värdelösa plåstrerna-.-

nåja sen när vi va klara så fick vi göra varsin sommarbukett o ta me hem

nja kanske inte den snyggaste bilden ( inte bukett heller för den delen men)


sen så fråga jag vars hon tagit hål i tungan o om hon tyckte de gjorde ont^^ för ja är ju som pepp :P
ska fråga om ja kan få numret dit i morrn så har ja de ifall att:P
ska bara fortsätta tjata på mamma^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0