midsommarafton

kan ju som säga att min midsommarafton fick sej en helvändning efter ett sms som ja fick av en klasskompis som undra om ja ville komma på fest :)
o så klart så for jag, inte ville jag sitta hemma hela kvällen på självaste midsommar!
så jag hoppa i duschen o for in till stan o mötte henne o vi gick dit , en kul kväll blev de iaf:)
lite dåsig va jag när ja skulle gå hem i natt men :P hehexD
o dåsig va ja då minst sagt när ja vakna oxå xD
men de va ju bara att gå upp o låssas som ingenting, annars skulle väl min mormor få spader lr nått, samma sak när ja kom hem.
o på nått vänster så har jag lyckas skrapa mej på fingret så  de börjat blöda:O
aja, nog om de, ska bara byta om o sen så drar ja på buremarkna´n o ska väl, om hon nu är här, möta natalie där me :)
snacka om att jag är trött-.- vill bara sova, men de har jag inte tid me, de blir att hålla igång hela helgen, o sen börjar ja ju jobba på måndag.
har typ även gått o blivit förkyld-.-

gäsp*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0