*vink* soc:D

hej , hej!
jag vet att ni nog läser min blogg o de är ganska smickrande, ja har fått ganska många läsare på sissta tiden o ja antar att de är ni o natalies sk, familj :D

jag är bara så fucking arg!!!! så jävla irriterad på er!
när ja får höra va ni gör mot min bästa kompis! klipp er o skaffa ett jobb!
ja är bara så irriterad så jag vet knappt va ja ska skriva:@
ni förstör ju fan henne innifrån! de är fan erat fel att hon är på dåligt humör!
ni kanske skulle lyssna på barnen ist för att lyssna på dom falska föräldrarna, asså de gör mej fan illa att ni särbehandlar henne... asså jag blir bara så jävla arg!
ni vet fan inte hur hon igentligen är.. o vet ni varför? för att  ni är precis som alla ungdommar på stan som skriker en massa ord o saker efter henne! ni har precis samma fördommar som en 14 åring!
jag får typ träffa henne en jävla gång i halvåret!


de är typ skamligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0