äntligen fredag

idag va ja me på 2 lektioner på skolan, o de känns ju lite bättre de än ingen iaf, sen så gick ja o isabelle in till stan o sen gick hon hem o ja mötte mamma som skulle skjutsa mej till pappa, så ja o isse (min lillebrorsa) gick o köpte lite godis o satt oss i bilen medans mamma va på systemet, haha o han börja snacka nått om poliser, o sen nått om att ja va kär i en turk?
ja ba : ehh nää? hellre celibat hela livet
isse: va är de?
jag: ehhmehh... hmmm ( asså han är ju bara 9år) hmm nä men asså ehh jag lever själv resten av livet ( nöjd över mitt svar :P )
hahahahah de blev lite småhemskt där ett tag :P
men nu är ja iaf hos pappa o väntar på att han ska hämta min andra lillebrorsa tim på bussstation o sen ska han köpa glass för ja vart så grymt sugen så ja ringde o sa att han måste köpa de :)
o sen så nu väntar ja oxå bara att dom ska komma så ja få träffa buffy för hon är så sööööööööööt ^^     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0