bio

ja va på bio me natalie o vi såg marley och jag o den filmen fick mej att komma ihåg varför jag har börja se skräck, de va värsta sortens snyftar film! jag som hatar att gråta!
aja men den va fan bra iaf :P




haha dagens skämt??

de va en älg som gick ner i en älv, o när han kom upp va han renxD   ( okey den sög, men här kommer fortsättningen)

de va en natalie som gick ner i en älv, när hon kom upp va hon våtxD hahahahaha okey den spåraxD men vafan mer kan man förvänta sej av oss när vi har tråkigt xD

Kommentarer
Postat av: Natalie

HAHAAH jag trodde det stog: "men vafan mer kan man förvänta sej av oss när vi ÄR TRÅNGA" :$ xD

2009-03-31 @ 01:03:16
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0