dåligt

jusst nu mår ja inge bra... nää... usch... ja börja igentligen halv 9.. men nää jag fick mej inte upp, så jag missar engelskan o gympan..... men ja ska ta mej in så jag kan va me på sista lektionen iaf, o de är ju iaf bättre än inget.....
somnade typ 4 inatt oxå för ja satt uppe o kolla igenom engelskan o gjorde min redovisning klar...
men ja hatar redovisningar, så ja vet inte hur ja ska göra...
hmm men ska gå ut me hunden nu o sen kanske käka nått till frukost, första gången ja äter frukost, lr så blir de kanske lunch , för de äter jag inte själv på skolan. lika bra att äta de hemma då.
mamma o dom far snart så ja kan ta 11 bussen in,
tur att jag slutar tidigt i dag, typ 2, men jaa... skitkul o va själv...not.. men de får ja leva me, aja,
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0